Kitap bana çok sıkıcı geldi ve kitap karmaşık bir dille yazılmış. Sözler de olduğu için insanı sıkabiliyor. aslında 1 ocak günü başlayıp her gün 1 sayfa okunursa çok fazla sıkmayacağını düşünüyorum.
Bu da diğer saftirik kitapları gibi eğlenceli ve komik bir kitap. Okurken hiç sıkılmıyorum ve defalarca da okusam sıkılmam çünkü çok eğlenceli bir kitap
Komik ve eğlenceli bir kitap. Gereg haffley'in hayatını ve yaşadıklarını anlatıyor. Okurken çok eğlendim çok komik bir kitaptı. Ben saftirik serisinin diğer kitaplarını da okudum. Hepsi çok güzeldi.