Özellikle yeşil bir doğaya, mavi bir denize bakınca kalabiliyorum oanda. Şehrin gürültüsü yok, insan sesi yok, karmaşa yok; sadeceben ve koca bir doğa var.
Zaman acımasızca ilerlerken, doğayla çok az buluştuğumu farkediyorum. Vakit hızla geçecek, engel olamayacağım; ancak banahuzur veren o küçük “AN”ları kaçırmadan nefes alacağım..