Siz hiç, kırıldığınız yerlerden tamir olup defalarca aynı yerden kırıldınız mı? Paramparçayken, tuzla buz olmuşken tekrardan parçalanmak için birleştiniz mi? Bile bile yürüdünüz mü acıya? Hiç, "Sonunda acı olduğunu bile bile neden seviyorum ki ?" Dediniz mi?
Yaşamı kendilerine eklemeye,her şeyi her şeyi ele geçirmeye,kendilerine katmaya çalışıyor burdaki insanlar,bizlerse kör topal yaşama eklemlenmeye çalışıyoruz.Arada ayrım yok mu hiç?Develer de güdülmüyor, diyardan da gidilmiyor.