Sahip olmadığımız şeylere bakarken, "Benim olsaydı nasıl olurdu?" diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi: "Bunu kaybetsem ne olurdu?"
"Çemberini daraltmak için: Mutsuzluğa daha az prim verilir. Az olan mutlu eder."
"Aklı başında kişi hoş olanın değil, acı vermeyenin peşindedir."
"Her şeye boyun eğdirmek istiyorsan akla boyun eğ."