Sibel eraslan'nın "çöl deniz Hz.Hatice" "zemzemin annesi Hz. Hacer" "Hz. Aişe" "Nil'in melikesi Hz. Asiye" kitaplarını çok beğenmiş bir okur olarak, bu kitabı beğenmedim. Araya iki kitap girdi. Peygamber efendimize ve ehlibeyt'ine olan saygımdan ve sevgimden okuyup bitirdim.
Şiirin "ancak şiir yazmadan yaşanamayacaksa" yazılması gerektiğine inanan ingeborg bachman'ın birbirinden güzel, hüzün de barındıran şiirlerini okudum. Romanı da varmış. Nasip olursa, romanını da okumak istiyorum.
Toplu ŞiirlerIngeborg Bachmann · Yapı Kredi Yayınları · 2016388 okunma
Sabahattin Ali'nin "kürk mantolu Madonna" "kuyucaklı Yusuf" "değirmen" kitaplarını okumuş biri olarak, şairliğini öykücülüğünden ve romancılığından daha çok beğendim.
Bütün ŞiirleriSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 201927,6bin okunma