‘’Kitaplarla, resimlerle, güzel şeylerle dolu olan, insanların alçak sesle konuştukları, kendilerinin ve düşüncelerinin temiz olduğu bir havayı solumak istiyorum..’’
Jack London
İyilik her zaman iyidir..
Dışarı adım attığımandan itibaren, dönüşü arzuluyorum. İçimde hiç susmayan bir ses:”Artık eve mi dönsek?” Kafam çoktan yastığa varmış, ruhum pijamalarını giymiş bile. Gitmek güzeldi ama dönmek…
bir yaşam biçimi artık.