M

M
@Mavilersonsuz
Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum
Öğrenci
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
Konya
Konya, 25 Haziran 2003
220 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
"Asıl tehdit fiziksel olarak zarar görmek değildi."
Sayfa 20 - Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyi olayları kötü olayların takip etmesi, yaşamın ardından ölümün gelmesi kadar kaçınılmaz ve sık rastlanan bir durumdu."
Sayfa 19 - Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
"Mutluluk kırılgan, değerli ve şüphe edilecek bir şey değildi."
Sayfa 12 - Ephesus Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
▪️ Söyle ▪️ Ne oldu sevdiğim, Karanlıkta mı kaldı bedenin? Sonu olmayan gözyaşlarımın tuzlu suyunda, Çaresiz misin dalgaların arasında? Acıya nota olan kemanıma arşe misin? Ya da kalemimin ucuna dokunan, İstemsiz bir kâğıt mı? Ne oldu sevdiğim? Zihnimin yolları karmaşık mı gelir sana? Acıyla yaktığın kalbimin atışı yük mü olur sırtına? Söyle... Söyle sevdiğim, bileyim... Muhammet Aydın
Şiir
"Geçmişinin canını yaktığını biliyordu, ama bunun yüzünden geleceğinin silinmesine izin veremezdi."
Sayfa 39 - Odessa Yayınevi·Kitabı okudu
1000Kitap