Diyorsunuz ki insan neyin iyi neyin kötü olduğunu kendiliğinden anlayamaz, her şey çevreye bağlıdır, çevreyse insanı kemirip bitirir. Oysa ben her şeyin tesadüflere bağlı olduğunu düşünüyorum
▪️ Söyle ▪️
Ne oldu sevdiğim,
Karanlıkta mı kaldı bedenin?
Sonu olmayan gözyaşlarımın tuzlu suyunda,
Çaresiz misin dalgaların arasında?
Acıya nota olan kemanıma arşe misin?
Ya da kalemimin ucuna dokunan,
İstemsiz bir kâğıt mı?
Ne oldu sevdiğim?
Zihnimin yolları karmaşık mı gelir sana?
Acıyla yaktığın kalbimin atışı yük mü olur sırtına?
Söyle...
Söyle sevdiğim, bileyim... Muhammet Aydın