Büyük bir savaş görmüş hiç kimse, artık görmemiş gibi yapamazmış. Bir savaştan çıkmış hiç kimse, artık aynı kişi olamazmış. En önemlisi, “Ben elimden geleni yaptım” kadar güzel cümle yokmuş.
Olacakları kontrol edebileceğimiz sanmak da ne büyük ego. Neyimize bu kadar güveniyoruz bilmiyorum. Her şeyi doğru planlarsak yollar bizi tam istediğimiz yere çıkarır sanıyoruz. Sonra hiç beklemedik bir anda bir olay küt diye gelip hayatın ortasına tosluyor, bütün planlar dagiliyor. Oluyor yani bunlar. Kimse kendini bir şey sanmasın, bizden büyük hayat var.