“Neden namussuzun biri olarak doğmadım ki?!" diye merak ediyor aşırı dürüst olmamın bana ödettiği bedele tahammül edemiyorum. Yine de mümkün olsa, tekrar o şekilde doğup o masumiyetle yaşamak istediğimi de hissediyorum.
"Çocuğunu okutmak hem iyi hem kötü imiş. Zar zor meslek edindiriyorsun, sonra çocuk eve dönmek bilmiyor.
Çocuğu ailesinden koparmanın kolay yolu onu okutmaktan geçiyormuş."