HİÇ

HİÇ
@Maviruya5
"Sıkıntı etmeyin, anlaşılmayan ruhlara 'deli' demek adettir" Peyami Safa
En çok pişman olduğum şey, Pişman olurum diye yapamadıklarıdır. William Shakespeare
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben şuna inanıyorum Sevgi insana her şeyi yaptırabilir, bir de sevgisizlik.
Anlaşılmamaktan gurur duyuyordu,çünkü tüm dahiler bu bedeli ödemişlerdi.
Beni ağlatmanın ayıbını silemezsin. Ümit Yaşar Oğuzcan
Varlığı büyük boşlukları dolduracak mahiyette değildi;fakat yokluğu müthişti.