Okuyan_

Okuyan_
@Maykill
Aslında güzel şey yalnızlık; tek kahramanı benim...
Okuyan_
Tek kahramanlı hikaye ne kadar iyi olur.
Reklam
Faiz olmuş 'kredi' Zina olmuş 'aşk' İçki olmuş 'aslan sütü' Rüşvet olmuş 'hediye' Gıybet olmuş 'iki lafın beli' İnsan olmuş... Sahi insan bunların arasında ne olur..🤔
1000Kitap
Okuyan_
Ziyan insan olur.. kotu birseyi iyi olarak tanımlama doğrultusunda gitmiş cümleler.. O zaman ziyan insan...yada in-san bisey demesek mi