Bir öğretmenler odası
Matematik öğretmeni "Bir sınav yaptım herkes döküldü."demiş
Kimya öğretmeni "Ben de sınıfın yarısını bu sene bıraktım,çalışmıyorlar." diye söylenmiş.
İngilizce öğretmeni "Ben de yarısından fazlasını bütünlemeye bıraktım." diye övünmüş.
Odayı süpüren müstahdem " Hiç hastam öldü diye övünen doktor, müvekkilim hapse girdi diye övünen avukat görmedim."diye süpüre süpüre çıkmış odadan.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖