Erdem Zorlu

Erdem Zorlu
@Maymunaki
Annenin Kızına Vedası... :(
Kendime bir türlü anlatamadım, özlemek ne? Özlemek birini yanında istemek ama onu asla ve asla bir daha görememek. Ben onu görmesem o yaşasa, dünyanın öbür ucunda olsa, sesini hiç duymasam, yüzünü hiç görmesem ama bilsem o hayatta, özlemek öyle bir şey mi? Hiç görmeyeceksem, sesini duymayacaksam bir daha, nefesiyle yaklaşıp kulağıma anneciğim demeyecekse bir daha... Ne özlemek?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok net...
Karınız, çocuklarınız, metresiniz, çalışanlarınız size korkuyla karışık bir saygı, göstermeye ürktükleri bir sevgi besliyorlar sanıyorsunuz ya, onun adı buz gibi nefret. Açık sözlü olmak gerekirse tiksinti. Bir tek siz görüyorsunuz o altın kalbi. O da bir yanılgı. Kalbiniz öfke, korku, endişeyle birlikte yağ bağlı. Hepsi bu.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Bense tüm gücümle tiksiniyorum reklamlardaki o mutlu çiftlerden, dekordan, evlerinden, etli butlu kadınlarından, bıyıksız uzun adamlarından, üstünü hiç kirletmeyen çocuklarından.Biri kız biri oğlan, ne kadar sahte, ne kadar yoklar, hiç olmayacaklar. Çünkü kimse öyle mutlu olamaz. Reklamlar bize yalan söylüyor. Sattıkları şey yüzünden değil, kurdukları aileler yüzünden...
Sayfa 51·Kitabı okudu
Zengin olmasak da koltuk takımlarımız, perdelerimiz, televizyonumuz, yaz tatillerimiz, arabamız, giysilerimiz, mutfak malzemelerimiz, banyomuz, kaloriferimiz var. Hiç gerek yok dükkan dükkan dolaşıp kek, börek satmaya. Ama benim yapmaya ihtiyacım var. Yemek yapmazsam ölürüm. Füsun biraz daha büyüsün istiyorum. O yüzden yaşamak için yemek yapıyorum.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Puan vermedi·184 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 25 Ekim 2021 10:57
Şeker portakalı... Bir şaheser, kesinlikle okunmalı. Zaten öyle başlayıp bitirmeden bırakılabilecek bir kitap değil. Ama Zeze, ah küçük Zeze... Tüm hücrelerimde yaşadığın acıları hissettim. Senin sevdiklerini sevdim, sana kötü davrananlardan nefret ettim. Bütün hayallerinde ben de vardım, hayvanat bahçesinde, tren yolunda, amazon ormanlarında, Portuga'yla çıktığın gezilerde. Nedendir bilmem kitabı okurken kendimi Zeze ile bir olmuş hissettim, belki siz de öyle hissedersiniz bilemem. Tam beş yıl önce okumuştum ama, bu seferki okumam ayrı bir etki bıraktı bende. Tabi yaşantılar da anlam katıyor okuduklarımıza, izlediklerimize. Şimdiden yazarın diğer eserlerini okumak için sabırsızlanıyorum. Sizlere de okumanızı tavsiye ederim.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2014275,5bin okunma