Seni sevdiğim kışta
Kar sarar
Bütün dağlarını
Seni sevdiğim baharda
Bir çocuk kaçışıyız biz Badem çaldığımız bahçelerinden
Seni sevdiğim yazda
Gece yarılarında sarhoş ben
Serin bir rüzgår eser vadinden
Seni sevdiğim sonbaharda
Çocuklarından yeni bir öbek
Okullarına doğru koşar
-Kim bu
Bu gece yarısında
Uykuyu kaçırıyor köyümüzden?
Yüreğe düşen şu dert de
Neyin nesi
Bu avazı böyle yaralı mırıldıyor?
-Yüreğim mi bu acaba
Sevgilisinin uzak gözleri için şakıyan? Sevgilimin gözleri de uyuyor
Bu gece yarısı
Yok
Bile
Haberi!
1979