Ah ne olur bir yeraltı yolu bir labirent bırak
bana.
koşacak, gözlerim olmadığında.
dokunama.dığunda artık
boşlukta yeniden
ya dilsiz bir taş olayım
ya da. gölgenin eli.
Bilirim bilmesine, ne sen, ne başkası,
hiçbir şey veremez o yeri, o yolu bana.
ya zavallı tutkularım n'olacak
uyamadılarsa
yaşama
ve ben yaşamak değil de
ölümden sonra kalmak, kaynaşmak istiyorsam
madensel ve uyumuş bir mevsim.le,
kızgın kökenleri arıyorsam?