Melek

"(...) çünkü hayat insanları başlarına gelene fazla dikkat etmeden yaşatır."
Sayfa 105 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
"Sanırım adaletsiz insanlar en rahat uyuyanlardır, çünkü hiçbir şeye aldırmazlar, oysaki adil insanlar gözlerini kapatamaz,her şeye tasalanırlar. Yoksa adil olamazlar."
Sayfa 27 - Sel Yayınları·Kitabı okudu
"Hepimiz, doğduğumuz andan itibaren ölüyoruz. Yaşamak, o yüzden bu kadar önemli."
Sayfa 265 - Beyaz Balina Yayınları·Kitabı okudu

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2025 29. kitabı
Ben Mikaelsen
9.1/10 · 6,5bin okunma

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
5 günde okudu
·
2025 28. kitabı
Selçuk Baran
8.2/10 · 601 okunma
Reklam