Öncelikle en çok rahatsız eden durum içinden çok çok fazla çeviri hatası bulunmasıydı. Kitapta son okuma yapılmamış gibiydi. Konu olarak ilginç olsa da anlatım kitaptan çok uzaklaştırdı. Fazlasıyla terim bulunduğu için okuması zordu birde üzerine tam konuyu anlamaya başlarken bir anda bölümün bitip farklı bir zaman dilimine kayması akıcılığı çok fazla bozuyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı dili bana gayet akıcı geldi. İki farklı hikaye işlenirken bu hikayelerin parçalarının yavaş yavaş birleşmesi ve olayların gizemleri beni kitaba fazlasıyla bağladı. Kesinlikle okunması gereken çok keyifli bir kitaptı.