evet, mutlaka okunması gereken bir kitap. o kadar güzel o kadar duygu dolu ki okudukca okuyası geliyor insanın, bittigine üzüldügüm nadir kitaplardan birisi.
“Senin duvarların var,
ben o duvarları yıkamam, aşamam;
ben o duvarları daha fazla çiçeklerle süsleyemem;
kabullendim,
bana hiç çözülmeyeceksin."
Turgut Uyar