mehmet celik

mehmet celik
@Mcelik38
isletmeci
önlisans
kayseri
KAYSERİ, 27 Temmuz 1991
94 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
nefes
Nefes Her şarkıda onu buluyorsan ve kaybetmekten korkuyorsan, İçtiğin her kahvenin yudumunda, uykusuz gecelerinin başrolündeyse, yandığının resmidir işte, aşka yaklaşırken ona hapsolursun... Ve zaman geçse de artık onsuz yapamıyorsun. Nefes işte aşk bir nefes, sen bir nefessin...
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Paylaşamadıklarımız
Benim söyleyemediklerim, Senin duyamadıkların, Aramızda kalamayanlar, Paylaşamadıklarımız... Affı olmaz sustuklarımızın, Aşksa aşk, küfürse küfür, Duyman gerekiyorsa kulağında çınlamalı her hecesi..
İnsan ve Duygular
Karşılık
Sevmek mi? Sevilmek mi? diye sorma bana. İkisi de yalnız başına mutsuz eder. İkisi de ayrı ayrı bildiğin keder. Çok duydum bu soruyu, neden sorulur, onu da anlamam pek. Sevmek güzeldir, sevilmek de güzel. Ayrı ayrı olunca, pek tadı olmaz. O yüzden en güzeli severken sevilmek. Sevilirken sevebilmek.
Hayat ve İnsan
Geç Kalmadan
Bugün seni sevdiğimi söyleyebileceğim son gün olabilir. Kelebek kadar ömrümüz olsaydı, seni seviyorum demek için bu kadar beklemezdik. Evet, çoğu zaman ‘’seni seviyorum’’ demeye korkuyoruz. Karşımızdaki yalancı çıkıyor bazen, onun da etkisi var tabii Neyse, belki bugünün kelebeği sen ya da ben... Belki yarın son günümüzü yaşayacağız. Seni seviyorum. Geç kalmaya gerek yok.
İnsan ve Duygular
bana kahve yapsana
Neden sevdiğinin cevabını bulamazsın bazen. Alışkanlık desen değil, ondan güzelini bulamam desen değil, seni çok iyi anlıyor desen o da değil... Yeniden birini sevmek istemiyor olabilir insan, sevmek yorucu iş, bir iş, bir oluş, bir varoluş... Peki insanlar neden yalnız? Çünkü insanlara yeterince şans vermiyoruz. Biri bize vermiyor o şansı, biz başka birine vermiyoruz. Bu bir kısırdöngü işte. İn- san, keşfedilmesi en güzel şey aslında ama sabır gerektiren bir şeydir bir insanı keşfetmek. Amerika’yı yeniden bulmaya gerek yok ama insan keşfetmeli karşısındakini, keşfetmeden sevemez ki... Mükemmel cümleler kuran bir sevgilin varsa, ehh işte tipi de idare ediyorsa, bir de senin tarzına uygun giyiniyorsa, çok daha fazlasını istemek işin suyunu çıkarmaktan başka bir şey değil. Ki zaten bu özelliklerden genelde ‘’ehh işte tipi idare eder’’ kısmına rastlıyoruz. O da haliyle yetmiyor. Bu arada bana kahve yapan bir kızdan daha çekici bir kız varsa, o da ‘’Bana kahve yapsana’’ diyen kızdır. Neyse kahveni iç, soğutma...
Hayat ve İnsan