Neden sevdiğinin cevabını bulamazsın bazen. Alışkanlık desen değil, ondan
güzelini bulamam desen değil, seni çok iyi anlıyor desen o da değil... Yeniden
birini sevmek istemiyor olabilir insan, sevmek yorucu iş, bir iş, bir oluş, bir
varoluş... Peki insanlar neden yalnız? Çünkü insanlara yeterince şans vermiyoruz.
Biri bize vermiyor o şansı, biz başka birine vermiyoruz. Bu bir kısırdöngü işte. İn-
san, keşfedilmesi en güzel şey aslında ama sabır gerektiren bir şeydir bir insanı
keşfetmek. Amerika’yı yeniden bulmaya gerek yok ama insan keşfetmeli
karşısındakini, keşfetmeden sevemez ki...
Mükemmel cümleler kuran bir sevgilin varsa, ehh işte tipi de idare ediyorsa,
bir de senin tarzına uygun giyiniyorsa, çok daha fazlasını istemek işin suyunu
çıkarmaktan başka bir şey değil. Ki zaten bu özelliklerden genelde ‘’ehh işte tipi
idare eder’’ kısmına rastlıyoruz. O da haliyle yetmiyor. Bu arada bana kahve
yapan bir kızdan daha çekici bir kız varsa, o da ‘’Bana kahve yapsana’’ diyen
kızdır. Neyse kahveni iç, soğutma...