Tahammülhissizleşiyorum

Tahammülhissizleşiyorum
@Mddsky00
Herkes mahçuptur, kalbine karşı. Yaralı bir nîdayız yaşadığımız şu cihânda... İbrahim gönlümü put sanıp kıran kim. Tanrının ölü olmadığını, sadece sarhoş olduğunu düşünmeyi tercih ederim.
... bazen yaz gelmez yüreğine Hüsranla dolarsın, hüzün hüzün Doğrudan sonbahar gelir Her tarafın yaprak döker Kimse görmez Sararmış yapraklarda dolaşan Bir sen varsındır, Bir de yoldaşın Yalnızlık...
Sayfa 58 - Librum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Artık... Sevdiğim ne sen Ne de başkası İçimde kemirgen Bana da yabancı Gün ola hiç tanımadığımız biri(!) İçinizde yaşamaya başlarsa(isteksiz) Nasıl da yük olur insana İşgal altındaki kapkara gün gibi...
Sayfa 57 - Librum
Bakma öyle şaşkın şaşkın Karşında duran benim. Gülmüyorsa da gözlerim, Yıpranmışsa da bedenim, Ak düştüyse saçlarıma, Boş ver aldırma... Bak! Hala duruyor sevgim. Kimse, hiç kimse sevdiğim İçinde yıllandıramaz, Görmeden, öpmeden seni. Yalnızca ben, bir yalnız ben. Biliyorum susucaksın
Sayfa 55 - Librum
Yalnızlık: Artık yeni bir dostum oldu İnanmazsın! Ne susuyor Ne korkuyor Ne yalanı var Ne de bir çıkarı. Aynı içimdeki çocuk gibi. Hiç yalnız bırakmadı beni aylardır. Sanırım sevdi beni Ben de onu. Gücüme güç kattı Yoluma yoldaş, Kırık kalbime sırdaş.
Sayfa 53 - Librum