Tahammülhissizleşiyorum

Tahammülhissizleşiyorum
@Mddsky00
Herkes mahçuptur, kalbine karşı. Yaralı bir nîdayız yaşadığımız şu cihânda... İbrahim gönlümü put sanıp kıran kim. Tanrının ölü olmadığını, sadece sarhoş olduğunu düşünmeyi tercih ederim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Keşke; Gülüşümde sevinç Sevincimde gülüşüm Olaydı. Sevgilim yoldaşım olaydı.
Sayfa 50 - Librum
Bilmezken bende olduğunu Benimdin, Bilince bende olduğunu Kimlerin oldun? Git, sen de git. Nereye gittiğini söyleme Söyleme ki, düşmeyeyim peşine Ne var ki, düşlerime hakim değilsin ... Bir vardın bir yoktun Evvel canımın içindeydin, Hala ordasın...
Sayfa 49 - Librum
Sen, Şiirimin güzeli Gözlerimde, dudaklarımda Ev sahibi gözlerin, Emanet buselerin Ne kadar da güzel. Ben, Sevdanın esiri Yazılacak şiirlerin bekçisi Ve isyankar yüreğim Ve de yalnızlığım Ne kadar da güzel
Sayfa 48 - Librum
Beni bu gidişler büyüttü. Oysa büyümemiz şart değildi.
Sayfa 44 - Librum