Tahammülhissizleşiyorum

Tahammülhissizleşiyorum
@Mddsky00
Herkes mahçuptur, kalbine karşı. Yaralı bir nîdayız yaşadığımız şu cihânda... İbrahim gönlümü put sanıp kıran kim. Tanrının ölü olmadığını, sadece sarhoş olduğunu düşünmeyi tercih ederim.
İkimizin de acısını taşıyordu gözleri İçine sinmemiş bir evliliğin yükü vardı parmağında. Gönlünde başka aşk, koynunda başka bir kadın . Acının en derini yaşıyordu Kelimelere dökecekti, gözlerinde mani oldu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ihanet insanı ikiye bölüyor. asla ilk olduğun zamandaki gibi olamıyorsun.
Bazı duygular insanın içine bir kere girmeye görsün, ailesi belliyor o yüreği..
Bir çok insanın kafasını karıştırıyorum, çünkü; Hüzünlü bir ruhum, neşeli bir kişiliğim var Korkunç derecede güvensiz hissetmekten inanılmaz derecede kendimi güvende hissetmeye geçebilirim Çok seviyorum ama zaman zaman kalpsiz hissediyorum Dışa dönük biriyim ama yalnız olmayı tercih ediyorum Aynı anda hem iyileşiyorum hem acı çekiyorum
Ve gün gelir, zaman geriye akar. Akreple yelkovan ah'larla yer değiştirir Biri geleceğin en uçsuz noktasında, Biri hayatın en rezil bataklığında Durup bakıyor aynalara ... Biri duygularını bitirmiş çıplak duruyor duygular karşısında Diğeri duygularını yitirmiş, duruyor aynalar karşısında Yüz yüze bakacak duygu kalmamış aralarında Biri yitirip gitti duyguları Biri geride kaldı, çekti acıları Zaman yerini ah'lara bıraktı Biri çoktan vardı gitti yoluna Diğeri hep baktı arkasına Biri öldü, hikâyesi yarım kaldı Biri öldü, yaşamı yarım kaldı Giden aslında en çok kalandı...