Herkes çocukluğunda büyüklerinin yanında oturmuş, sessizce ve yorum yapmadan onlarin sohbetlerini merak ve ilgiyle dinlemiştir. Bazen sohbetin ana temasını kavrayamamis, sonunu baglayamamis ama gidisattan zevk almis, bazen hayata dair kalıcı dersler çıkarmış, bazen de sanki film izler gibi merakla takip etmiştir. Iste bu kitabi okurken tam olarak çocukluğumdaki o duyguyu hissettim. Hatırlamak guzel oldu, dinlendiriciydi.. Bir gecede, tamamen zihni dağıtıp baska mekanlara bir gidip gelmek üzere okunabilecek keyifli bir kitap..