“Filozoflar kral olmadikca ya da su kral denen kimseler gercek filozoflara donusmedikce siteler icin onlarin kötülüklerinin sonu gelmeyecektir” Platon, Devlet
Hastanede dogum yapan iki kadin, yalnizca birinin bebegi yasiyor ve gercekten ahlak sinirlarini zorlayan hikaye basliyor, kitabi bir oturusta okudum diyebilirim mutlaka okuyunuz, her ne yaparsa yapsin HOPE karakterinin yaptigi hatayi asla ve aslaaaaa onaylamiyorum!!!!! Sizler ne dusuneceksiniz merak ediyorum, Ingiltere’de kadinlar ikiye bolundu diyebilirim.