Okumasi 20 dakikanizi almayacak bir kitap fakat cizimler ve mesajlar cok yerinde, once kendiniz icin sonra da cocuklariniz, sevdikleriniz icin okuyunuz.
Bu kitabi yillar evvel Turkce okumustum simdi ise detaylarini unuttugumdan “ The cather in the rye” haliyle orjinalinden okudum, bu kitap lise zamaninda okunursa anlam kazaniyor ama universite bitmis, is, kariyer vs olaylarina girmisseniz biraz ‘biz gectik bu yollardan’ havasi veriyor. Orjinal dilinden okurken cok keyif aldim diyemem, bolca American sokak dili ve ‘and all’ butunlemeleri var hatta bir sure sonra ‘and all’ ile bitirilen cumlelerin altini cizdim ! Kitabin kazandirdigi sey ise cocuk sevgisi, kardes sevgisi...
Aglanilacak bir kitap degil ama ben hungur hungur agladim, durdum okudum, sonra yine agladim, neye agladim, kime agladim diye anlatmaya kalksam kelimelerim yetmez ama sana, bana, bize halimize agladim... okuyunuz efenim her 5 yilda tekrar acip okuyunuz .