Sen orada kafanı sıcacık tutan tüylü şapkanı takmış otururken ben karanlıktaki canavarlardan kaçıyorum. Beni yakalayacak olurlarsa yutacaklar. Peki ama söyler misin, Cosimo, ben nasıl kurtulacağım?
Büyükannemin kiraz ağacını kesmek zorunda kaldık, çünkü ağaç bitleri yüzünden hastalandı. Bence sadece yapraklarını kesmek yeterli olurdu çünkü biz okulda bitlenince saçlarımızı kesiyorlar, bizi öldürmüyorlar.
Karanlık ,içinde insanı yakalayıp sessizce yiyen canavarların olduğu ,kapıları ve pencereleri olmayan bir odadır.
Ama ben sadece kendi karanlığımdan, yani gözlerimin içindeki karanlıktan korkuyorum.