İnsan bütün öbür canlılar gibi yaradılıştan
gevşektir. Onu uyaran, dürtükliyen olmazsa, hemen hiç düşünmez, törelerine ve alışkanlıklarına uyarak bir otomat gibi yaşar.
Daha ahlâklı ve aydınca bir tutumun gelişmesi yolunda girişilecek sabırlı ve açık sözlü eğitim
çalışmaları, kanımca, daha mutlu bir yaşama düzenine giden tek yoldur.