Mesela deniz. Tanrı eksik etmesin ama bizden uzak olsun daha iyi! İnsana hüzün vermekten başka şeye yaramaz. Baktıkça ağlayacağınız gelir. Bu uçsuz bucaksız su kitlesi önünde ruh ezilip büzülür; hiç değişmeden, alabildiğine uzayıp giden bu güzel manzarada yorulan göz, dinlenecek bir yer bulamaz.
Akıcı ve güzel bir kitaptı. Ancak bazı yerlerinde fazla abartıya kaçmış olduğunu düşünüyorum. İnsan kimle ne yaşarsa yaşasın kendi benliği yine kendisinindir. Yani ister kendine güzel şeyler katarsın, istersen öylece akışına bırakırsın. Akışa teslim olmak pes etmektir bazen . Bir kadının duygularından daha güçlü bir şey yoktur fakat bunu bu denli gize yormak da farklı bi yok oluştur.