İnsanın içi, dış dünya bunları anlamıyorum, bildiğim tek şey tanrı beni ılık kan ve sinirlerden yarattı. Organik doku eğer yaşama gücüne sahipse, onu uyaran her şeye tepki göstermek zorundadır. Bende gösteriyorum acıya karşı bağırıp, gözyaşı döküyorum, rezilliğe öfkeleniyorum, pislik midemi bulandırıyor. Bana görede yaşamak dedikleri şey bu...