Onu çok seviyordum. İçimde bütün bir dünyayı sevecek kadar çok sevgi bulunduğunu hissediyor ve bunu nihayet bir yere sarf edebildiğim için kendimi mesut sayıyordum.
Bilhassa katlanamadığım bir şey, kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu... Neden? Niçin sürekli biz kaçacağız ve siz kovalayacaksınız? Niçin sürekli biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız? Niçin sizin yalvarışlarınızda bile bir baskı, bizim reddedişlerimizde bile bir güçsüzlük bulunacak?