(...), internette dolaşan bir başka hikâye daha vardır ki, aynı zamanda güzel bir Fransız yemek tarifidir.
Güzel bir kadın göl kenarında otururken kucağına bir kurbağa
fırlar: “Ben aslında çok yakışıklı ve zengin bir prensim. Büyüyle bu
hale geldim. Ama beni öpersen eski halime geri dönerim,” der. Kadın “Ee” diye sorar, “başka?” Kurbağa şişinir, “Eğer beni öpersen seninle evlenirim, şatoma gideriz, sen bana yemek pişirir, elbiselerimi temizler, çocuk doğurursun, annem kraliçeyle birlikte mutlu mutlu yaşarız.”
Hikâyenin devamında bu güzel Fransız kadın, daha geç bir saatte
göle nazır masasında şarap, kremalı kurbağa bacağı ve salatadan oluşan yemeğini yemektedir. “Demek öyle ha!” der, “Bir prens hoş tabii,ama Fransız mutfağının en harika yemeğine değişmem doğrusu.”