M

İnsanların büyük çoğunluğu tüm mutluluklarını bir başka insanın eline bilerek koymaya çalışır. Bu tür mutluluk arayışı insanın olgun olmadığını gösterir. Olgun insan mutluluğunun temelinin kendi içinde olduğunu bilir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkalarının beklentilerini yaşamak çoğu kimseye kolay gelir. . . Ne var ki, çaresizlik nedeniyle başkalarının beklentilerini yaşayan insan yalnızdır, hem de derin bir yalnızlığa gömülüdür.
Alıntı
Özünü bulamamış, duygu, düşünce ve davranışlarıyla yaşamı özgürce kucaklayamayan, karşılayamayan insanın iç burukluğunu ve acısını gördüm yüzünüzde.
1000Kitap
Yaptığımız şeyler için pişmanlık zamanla geçer, ne var ki, yapamadığımız şeylere pişmanlığın çaresi yoktur.
Alıntı
Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür ama HİÇ KİMSE ÖNCE KENDİNİ DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNMEZ. -Tolstoy
Alıntı