İnsanların büyük çoğunluğu tüm mutluluklarını bir başka insanın eline bilerek koymaya çalışır.
Bu tür mutluluk arayışı insanın olgun olmadığını gösterir.
Olgun insan mutluluğunun temelinin kendi içinde olduğunu bilir.
Başkalarının beklentilerini yaşamak çoğu kimseye kolay gelir.
.
.
Ne var ki, çaresizlik nedeniyle başkalarının beklentilerini yaşayan insan yalnızdır, hem de derin bir yalnızlığa gömülüdür.