cestlavie

Şimdi açsam pencereyi beklesem, Sen gelsen... Olmaz ya Hani geliversen... Hiçbir şey sormasan... Hiçbir şey söylemesen... Sussam... Sussan... Sussak...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni saklayacağım inan.. Yazdıklarımda, çizdiklerimde, Şarkılarımda, sözlerimde..
Sonsuza kadar konuşabileceğimizi hissettiğimiz insanlar en güzelleri..
Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni.. Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak..
Dışarıya yağmur, Yüreğime hasret, Fikrime sen... Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden Bir bilsen...