Ulu önder Mustafa Kemal diyor ki; “Şayet birgün çaresiz kalırsanız bir kurtarıcı beklemeyin. Kurtarıcı kendiniz olun.” Bu böyledir, ne kadar hızlı koşarsan koş sorunların her zaman senden hızlıdır. Sadece karşılarına dikildiğin zaman yavaşlarlar. Bize çare, yine kendimiziz.
Mustafa Kemal Atatürk