Kitabı okudum bitirdim çünkü yarım bırakmayı sevmem
Yani anlaşılacağı gibi bu tarz kitapları sevmiyorum ama sırf en sevdiğim arkadaşım önerdi diye okudun diyebilirim
Size şunu söyleyebilirim biri size vazgeç demeden önce siz kendinize vazgeç diyin o zaman kazanırsınız bence