Aksülâmel

Aksülâmel
@Mehlika___
Yürümezsen yol içinde birikir...
Bir dil öğren, bir kitap oku, bir şiir ezberle, bir konu araştır, bir güzel yer gez, bir iyi insanla tanış, bir iyilik düşün, bir hayata dokun, bir yazı yaz, bir hayal kur veya anlamlı başka bir çaba koy ortaya. Yaşama, küçük de olsa, bir mum yakmadığın her gün karanlıktasın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünyâda ne ikbâl ne servet dileriz. Hattâ ne de ukbâda sa’âdet dileriz. Aşkın gül açan bülbül öten vaktinde, Yârânla tarab yâr ile vuslat dileriz.
Deli olacağım,yahut öleceğim dersem yalan söylemiş olurum.İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor.Ben de yaşayacağım... Ama nasıl yaşayacağım... Bundan sonraki hayatım nasıl dayanılmaz bir işkence olacak... Ama ben dayanacağım...Şimdiye kadar olduğu gibi... Yalnız bir şeye dayanmak artık benim için mümkün değil: Her şeyi kafamda yalnız başıma saklamayacağım.Söylemek,bir şeyler,birçok şeyler anlatmak istiyorum...Kime ? .. Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba ? Kime, ne anlatabilirim ? On seneden beri hiç kimseye bir şey söylediğimi hatırlamıyorum.Boşuna yere herkesten kaçmış,boş yere bütün insanları kendimden uzaklaştırmışım;ama bundan sonra başka türlü yapabilir miyim ? Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok... Lüzum da yok.Demek böyle icap ediyormuş.Yalnız söyleyebilsem... Bir kişiye olsun içimdekileri dökebilsem... Bunu sahiden istesem bile artık böyle bir insan bulmama imkan yok... Bende arayacak hal kalmadı...
Kimseler görmedi bu dünyadan ben geçtim. İçimde umudun kırk kilitli sandıkları, elimde bir avuç düş ölüsü..
"Kendine en ağır yükü aradın bulduğun kendindi kendini sırtından atamadın.."