Her sayfası ve her satırı ile bilim dolu bir kitap.Bir defa okumak yetmiyor.Kesinlikle tekrar okunmalı ve bazı konular iyice anlaşılana kadar üzerinde durulmalıdır.Çok değerli bir eser.
Biz yaşamın olası olduğu bir evrende yaşıyoruz, ama evren azıcık farklı olsaydı bizim gibi canlılar var olmazdı.Böyle bir ince ayardan ne anlamalıyız? Yoksa bu evrenin iyiliksever bir yaratıcı tarafından tasarlandığına mı kanıt? Ya da bilim başka bir açıklama mı sunuyor bize?