Dönemine göre yargılarsak; dili bakımından güzel fakat içeriğin, değindiği noktaların,
her kesime hitap edeceğini düşünmüyorum. Tabi bu
distopya türünde eserleri sevdiğim içinde olabilir. Ha keza kader anlayışını yazarın bakış açısıyla görmediğim içindir belki de.