Toplum olarak,sessiz bir sözleşmeyle susma kararı alınmış,yaşananlar genç kuşaklara aktarılmamıştı.Bu iyi miydi , kötü müydü bilemiyorum.Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik.Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz konusundaki korkunç cehaletimiz vardı.