📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap aslında derste ödev olarak bize zorunlu tutulan bir kitaptı. Sıkıcı olacağını düşünmüştüm açıkcası. Ancak kitabın dili çok açık ve anlaşılır. Her ebeveynin her öğretmenin ve benim gibi her öğretmen adayının okuması gereken harika bir kitap.
Selçuk Şirin hocamızın yapmış olduğu analizler bizlere bir çok açıdan yol gösteriyor zaten. Kendi hayatından örnekler vererek yapmış olduğu açıklamalar kitaba ayrı bir samimiyet havası katıyor.
Okuduğunuza asla pişman olmayacaksınız...
Gaz lambası ışığında kitabı bitirmek, akşam çadırda uyurken gökyüzünde akan yıldızları seyretmek, sabahın ilk ışığıyla uyanmak... Bunlar çocukluğumun anıları...