Angel

Madem kimileri iyi insan olmayı seçiyor,madem bundan haz alıyorlar onlara hayatta karışmam,kimse de bana karışmasın.Ama bana karışıyorlardı.üstelik kötülük bireye özgüdür ,sizlere ,bana ve tek tabancalığımıza özgüdür ve bizleri yaratan bizim Tanrı’dır,hem de gururla ve keyifle yaratmıştır.ama birey olmayan şeyler kötülüğe katlanamazlar,yani devlet ve yargıçlar ve okullar kötülüğe izin vermezler çünkü bireylere izin vermezler.
Sayfa 35 - Kültür·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama kötülüğün sebebini bulmaya çalışarak tırnaklarını kemirmeleri ,kahkahadan kırılmama yol açıyor kardeşlerim.iyiliğin sebebini aradıkları yok,öyleyse niye tersini merak ediyorlar ki?
Sayfa 35 - Kültür·Kitabı okudu
‘Bu çürümüş ve hasta toplumda seni kendinden kurtarmak isteyen tek insan olarak uyarıyorum ‘
Sayfa 34 - Kültür·Kitabı okudu
Bu dünyaya sırf Tanrı’yla bağlantı kurmaya getirilmediniz.Böyle şeyler insanın tüm gücünü ve iyiliğini tüketebilir.
Sayfa 3 - Kültür yayınevi·Kitabı okudu
Olanla yetinerek ,aramadan,düşünmeden yaşanılsın diye yaratılmış bir dünyada yalnızdı.
Sayfa 187 - Can·Kitabı okudu