Ben,toplumdaki değerlerin ikiyüzlülüğünü ,sahteliğini ,gülünçlüğünü göreli beri ,gülünç olmayan tek tutamağı arıyorum:Gerçek sevgiyi!Bir kadın.Birbirimize yeteceğimiz,benimle birlik düşünen,duyan,seven bir kadın!
İki çeşit içen vardır.Biri benim gibi ,kurtuluşu içkiden beklemenin utancıyla içer.Birde şu çevrendekilere bak.Bunlar neden içiyorlar?Toplum içinde yaşamanın baskısını,yükünü hafifletmek için.Çekinmeden bağırmak,yüksek sesle gülmek için.