Nagihan

Nagihan
@Mektepliii
Bu dünyada en çok neyden korkarım biliyor musunuz? Sevmediğim ve beni sevmeyen biri ile aynı yastığa baş koymaktan..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kanserli urunu göstermekten nasıl korkarsa derdimi açmaktan öyle korktum. Yaban
Edebiyat
İçimiz hep bir mülteci Ne yana baksak yaban Ne yana baksak yabancı..
Hâlâ alışamadım hâlâ kabullenemedim.Babamın durumuna dair beni ayakta tutan tek şey içimdeki gizli umutmuş. Bir şeyler kötüye gittiğinde sanırım bu son dediğimde içimde tutunacak umut bulamayıp gerçeği sana konduramadığımda veya olacakları düşündüğümde içten içe eriyorum baba. Sadece eriyorum elimden başka bir şey gelmiyor😑