Hâlâ alışamadım hâlâ kabullenemedim.Babamın durumuna dair beni ayakta tutan tek şey içimdeki gizli umutmuş.
Bir şeyler kötüye gittiğinde sanırım bu son dediğimde içimde tutunacak umut bulamayıp gerçeği sana konduramadığımda veya olacakları düşündüğümde içten içe eriyorum baba.
Sadece eriyorum elimden başka bir şey gelmiyor😑