Melankolik

Melankolik
@Melancholicbear
Yaşamak acı çekmektir; yaşamı sürdürmek, çekilen bu acıda anlam bulmaktır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evren'in Ruhu'nu bizler besliyoruz ve üzerinde yaşadığımız dünya , bizim daha iyi ya da daha kötü olmamıza göre , daha iyi ya da daha kötü olacaktır.Aşk'ın gücü işte burada işe karışır , çünkü sevdiğimiz zaman , olduğumuzdan daha iyi olmak isteriz her zaman
Sayfa 172 - Can yayınları·Kitabı okudu