Evren'in Ruhu'nu bizler besliyoruz ve üzerinde yaşadığımız dünya , bizim daha iyi ya da daha kötü olmamıza göre , daha iyi ya da daha kötü olacaktır.Aşk'ın gücü işte burada işe karışır , çünkü sevdiğimiz zaman , olduğumuzdan daha iyi olmak isteriz her zaman