Çıkarlarımızı yanlış değerlendirdiğimiz için isteklerimiz de çoğunlukla yanlıştır. Bu yüzden kimi zaman tam anlamıyla saçma şeyler isteriz ve aptallığımız nedeniyle de bu saçmalıkta, daha önce hayalini kurduğumuz bir çıkarımıza ulaşmanın en kestirme yolunu görürüz.
Evren'in Ruhu'nu bizler besliyoruz ve üzerinde yaşadığımız dünya , bizim daha iyi ya da daha kötü olmamıza göre , daha iyi ya da daha kötü olacaktır.Aşk'ın gücü işte burada işe karışır , çünkü sevdiğimiz zaman , olduğumuzdan daha iyi olmak isteriz her zaman