Melek

Melek
@MelekTPC
Kim bilir...Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız...
Kırık dökük bir kalbi yeniden gençleştiremezdim.
Sayfa 39·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ağlayamayacak kadar ümitsizdim.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Nerede yoksam eksik Nereye gitsem fazla gibiyim.

Melek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·69 syf.·
4 günde okudu
·
2024 30. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Kendini bulan insanın dünya üzerinde kaybedecek bir şeyi kalmamıştır. Ve içindeki insanı nihayet anladıysa, bütün insanları anlayacaktır.
Sayfa 95·Kitabı okudu