📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
20 yaşında sanata ilgi duyan bir genç olmasına rağmen en çok ziyaret
ettiği yerler tiyatrolar, kütüphaneler, sinemalar değil mezarlıklardı. Çünkü her hafta bir arkadaşı öldürülüyordu, İstanbul’un neredeyse bütün
mezarlıklarını ezbere biliyordu.
O genç adam elbette hatalar yaptı, elbette korktu,
bazen tereddüt etti, belki düşünmeden çok fazla
şeye bağlandı ama içindeki iyilik duygusunu,
adanmışlığı hiç yitirmedi. Belki de o yüzden yazmaya başladı.
Çünkü o, güzel bir dünyaya inanıyordu. O
dünyayı hissediyordu, evet, inanmakla kalmıyor,
hissediyordu.
Bugün neredeyse 60 yaşına geliyorum ve o 20
yaşındaki Ahmet Ümit’i seviyorum. Bana hiç
uzak değil, anıların arasında kaybolmuş biri hiç
değil. Hâlâ onun gibi gülümsüyorum, sesim hâlâ
onun gibi çıkıyor, hâlâ onun gibi aceleciyim, onun
gibi romantik, onun gibi güzelliğe düşkünüm.