20 yaşındaki gençliğim doğrusunda da yanlışında da çok tutarlıydı, dürüsttü, davasını satmadı, kimseye ihanet etmedi. Önemli şeyler bunlar. Bugünkü Ahmet Ümit ayakta durabiliyorsa, güçlükler karşısında dağılmıyorsa, zorluklara rağmen üretmeyi sürdürüyorsa bu biraz da 20 yaşındaki Ahmet Ümit’in sayesindedir. Ona çok şey borçlu olduğumu düşünüyorum ve hatasıyla, sevabıyla onu seviyor, bana böyle bir gelecek hazırladığı için yüzlerce kez teşekkür ediyorum.