~☆~
Ama çocuklar kusura bakarlar. Kuşlar gibi. Hani taş atmıştın bir kez de küsüp kaçmıştı...
Ben şimdi kaçamıyorum İnci.
Ama büyüyünce kaçarım belki.
Hani o mavi uçurtma gibi...
︎♡︎♡︎♡♡♡
Çarpıyormuş. Herkesinki çarparmış. Ama kimininki aydınlık olurmuş, kimininki karanlık. Dışarıdan hangisinin karanlık, hangisinin aydınlık olduğu nasıl anlaşılır İnci? Nevin'e sordum:
"Dünyanın en zor işidir onu birbirinden ayırmak," dedi.